لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

چاپ استیکر کف

همه ما در مورد رانندگی حواس پرت شنیده ایم اما آیا در مورد راه رفتن حواس پرت شنیده اید؟

من اخیراً مطالعه ای را خواندم * که می گفت بیش از 20٪ عابران پیاده هنگام عبور از جاده ها از تلفن های هوشمند خود استفاده می کردند. این تحقیقات بیشتر نشان می دهد که در مقایسه با کاربران غیر تلفن های هوشمند ، اتفاقات مهم تری در مورد کاربران گوشی های هوشمند رخ داده است. ما قبلاً اطراف خود را نگاه می کردیم و به محیط اطراف خود نگاه می کردیم ، اما به نظر می رسد اکنون بیشتر ما چشمهایمان را به سمت پایین نگاه می کنیم. من در حالی که در یک فروشگاه بزرگ قدم می زدم ، تعجب کردم و از قضا به هیچ چیز در اطرافم توجه نکردم. من با کوشش پیکانهای روی زمین را دنبال کردم که مرا در مسیری راهنمایی می کرد ، منتهی به صندوق.

من با صبر در صف منتظر شدم. تقریباً هر فردی در اطراف من به تلفن خود نگاه می کرد. آیا وقتی مشتری ها به پایین نگاه می کنند می توان برای آنها بازاریابی کرد؟ بعد به من ضربه زد. آیا جواب می تواند در همان زمینی باشد که قدم می زدم؟

  


10 دلیل مهم برای در نظر گرفتن تزئینات استیکر کف

    علامت های تزئینی استیکر کف بدون از دست دادن فضای ارزشمند دیگر موقعیت های تبلیغاتی گرانبها را به شما امکان می دهند.
    به احتمال زیاد آنها توجه مشتریانی را که به اطراف خود نگاه نمی کنند ، جلب می کنند.
    گرافیک خلاق می تواند راهروها ، راهروها یا راهروهای خالی را به نقاط تبلیغاتی و اطلاعاتی یا حتی توهمات نوری مرموز تبدیل کند.

عکس برگردان استیکر کف فروش

    ترکیبی از تزیینات استیکر کف که بصورت هوشمندانه قرار گرفته و بصری درگیر آن شده است ، می تواند منجر به گرفتن عکس سلفی و اینستاگرام شود. این به معنای تعداد زیادی اشتراک و لایک احتمالی در شبکه های اجتماعی است.
    علامت های تزئینی استیکر کف را می توان ، و باید ، درست در وسط مناطق پر تردد قرار داد.
    مردم انتظار دارند پوسترها و نشانه های پنجره و دیوار را ببینند. جالب و چشم نواز بودن عکس برگردان هایتان چیزی کاملا متفاوت است.
    بیشتر افرادی که قدم می زنند یا منتظرند ، به پایین نگاه می کنند. آنها به احتمال زیاد چیزی را روی زمین می بینند تا چیزی که روی دیوار است.
    عکس برگردان استیکر کف بسیار متنوع است و می توان آن را تقریباً به هر شکل و اندازه ای برش داد. آنها می توانند به عنوان یک اعلامیه ایمنی ، برای انتقال اطلاعات ، یا برای ارتقا or یا الهام بخشیدن طراحی شوند.

    عکس برگردان های طبقه سفارشی

    برچسب های استیکر کف ضد لغزش ، ضد لغزش ، خراش و خراش تقریباً برای هر سطحی از جمله کاشی ، چوب ، فرش و بتن مناسب هستند.
    این نوع بازاریابی بسیار م effectiveثر است و بودجه را نمی شکند.

بازاریابی تجربی عبارت است از ارتباط عاطفی برند شما با مصرف کنندگانش. تاکتیک های جالب و جذاب بازاریابی به مشتریان بالقوه این فرصت را می دهد تا محصولات یا خدمات شما را به روشی جدید مورد توجه قرار دهند و آنها را ببینند و آنها را ترغیب می کند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اگر هدف شما این است که فرصتی دیگر برای نشان دادن نام تجاری خود ، فروش محصولات بیشتر یا ارتقا services خدمات خود ارائه دهید ، پس لباس های تزیینی استیکر کف یک روش کاملاً ابتکاری برای بازاریابی است.

اکنون با چاپخانه محلی خود تماس بگیرید تا بفهمید چگونه می توانید در کسب و کار خود از استیکر کف استفاده کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.