لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

گونه های لایت باکس های تبلیغاتی کدام است ؟

گونه های لایت باکس های تبلیغاتی چه میباشد ؟

روش های متفاوتی برای تبلیغات میدانی و محیطی موجود است . درین فی مابین ساخت لایت باکس بر راز درب فروشگاه یا این که کمپانی بازدهی بیشتری نسبت به اشکال دیگر روش های تبلیغاتی داراست .

 

تابلو های تبلیغاتی گونه های متمایز دارا هستند که یکی آن ها Light Box لایت باکس هست . در پی به شرح روش های ساخت و گونه های آن را خوا‌هیم پرداخت .

 

  

تابلو لایت باکس:

 

همان طور که از اسم لایت باکس معین است , این جور تابلو یک باکس نورانی میباشد . تنوع در ساخت , رنگ , فروغ و گونه های تابلو لایت باکس زیاد گسترده میباشد . به همین جهت هواداران اکثری داراست . بعدها ساخت لایت باکس گوناگون هست به همین بهانه قابلیت و امکان نصب در اکثر اوقات محیط ها و اماکن را دارااست . از تابلو لایت باکس به صورت تبلیغات بیشتر یا این که تکی به کار گیری می نمایند .

تابلو لایت باکس را در گونه های متفاوت می توان ساخت از این رو نسبت به بقیه تابلو های تبلیغاتی محبوبیت بیشتری داراست . در شرایطی که در مرحله شهر به اطراف خویش نگاه کنیم استعمال از لایت باکس ها به فراوانی دیده میشود . این مدل تابلو در حالتی که به صورت بنیادی و ماهر در انواع متفاوت ساخته شود برای اکثر اوقات کسب و عمل ها مطلوب می‌باشد . از تابلو لایت باکس برای تبلیغات در اماکن تحت می توان استفاده کرد :

 

·         دکان ها

·         سوپر مارکت ها

·         گونه های دکان

·         استخر ها

·         نمایشگاه ها

 

تابلو لایت باکس را به صورت ضد آب هم می توان ساخت از این رو برای تبلیغات در بعضی از مکان ها نظیر استخر ها مطلوب است . به دلیل آنکه می شود به راحتی تصویر و پوستر تابلو لایت باکس را بده بستان نمود از نگاه کاربردی بادوام خیس می‌باشند .

 

گونه های تابلو لایت باکس:

 

لایت باکس ها به دو نوع کلی تقسیم می‌شوند :

 

OutDoor : لایت باکس مورد به کار گیری در فضای فرنگی , این گونه لایت باکس از یک مبنا فلزی مقاوم و با روکش کامپوزیت ایجاد شده است . همینطور برای قرار دریافت کردن در معرض باران و برف , ضد آب میباشند .

 

InDoor : لایت باکس مورد استعمال در فضای داخلی

 

همینطور بر طبق متریال , لایت باکس ها به اشکال تحت قسمت بندی می‌شوند :

 

لایت باکس آلمینیومی : کادر یا این که کادر این دسته لایت باکس از پروفیل آلمینیوم ایجاد شده است . لایت باکس آلمینیومی بیشتر در فضاهای داخلی نظیر پاساژ ها , تبلیغات در مغازه ها و درون پایانه های مترو و . . . مورد به کارگیری قرار میگیرد . تصویر مستعمل در‌این جور لایت باکس یک پوستر چاپی است که میان دو پلکسی قرار گرفته است . یک پلکسی واضح و یک پلکسی دودی میباشد . همینطور برای نور از چراغ های SMD به صورت بلوکی مصرف شده شده‌است . این جور فروغ و روشنایی کیفیت و وضوح بهتری نسبت به بقیه چراغ ها داراست .

 

 

لایت باکس کریستالی : دربین گونه های تابلو نوردار , لایت باکس کریستالی به دلیل وزن کم و همینطور کم مصرف بودن و زیبایی کاربرد بیشتری در تبلیغات دارااست . حداکثر بعد ها ساخت برای این جور لایت باکس 180 سانتی متر است . چاپ تصویر در‌این گونه لایت باکس روی متریال بک لایت قابل اجرا می‌باشد . بده بستان تصویر هم به راحتی بوسیله مشتری قابل اجرا است .

 

لایت باکس LED

 

لایت باکس حروف پر رنگ : ساخت این تابلو ها در قبل دوچندان مرسوم بود . سال پیش ساخت حروف پررنگ معمولی و از کالا فلز انجام می‌شد . به مرور زمان و نوآوری روش ها و متریال تازه شیوه ساخت حروف پر رنگ هم تغییر و تحول یافته است . امروزه حروف پررنگ از فرآورده نئون پلاستیک و به صورت لایت باکس ساخته می شود.

لینکهای مرتبط

http://samdhprint.blog.ir/1399/02/08/lightbox-price
http://samdhprint.blogfa.com/post/39
https://samdhprint.blogsky.com/1399/02/08/post-46/light-box-frameless
https://vk.com/@477894867-light-box
http://lightbox.blogfa.com/post/13
http://lightboxframless.mihanblog.com/post/16
http://lightbox.farhangblog.ir/Post/8/lightbox
http://samdhprint.titablog.com/post-28886.html
http://lightbox.avablog.ir/post/15/lightbox-crystal
http://lightbox.famblog.ir/post/14



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.