لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

استفاده از چاپ مش و چاپ استیکر در تبلیغات کسب و کار

چاپ مش و چاپ استیکر را برای سرعت در روند تبلیغات کسب و کارتان تعیین نمایید

چاپ استیکر و چاپ مش با طرح مطلوب

 

گزینش طرح مطلوب برای مش و استیکر دوچندان با اهمیت است . طرح انتخابی برای چاپ استیکر و چاپ مش باید به گونه ای باشد که در به عبارتی نگاه اولیه مخاطب جلب اعتنا کرده و باعث به جذب آنها شود . تجربه و داشتن دانش اصول پباده سازی برای گزینش طرح مطلوب نیاز است تا این انگیزه محقق شود . صرفا مرکز ها دارای اعتبار کار کشته به تولید شایسته ترین طرح برای شما می باشند .

 

نوع چاپ و کیفیت چاپ بدست آمده و تعیین طرح مطلوب برای چاپ وینیل و چاپ مش کلیه از مواقعی است که چهت نیل به هدف ها خویش از چاپ استیکر و چاپ مش باید با توجه تعیین شوند . جهت این دستور می بایست در او‌لین گام یک واحد چاپی دارای اعتبار را تعیین فرمائید . معرفی مال و سرویس ها و لوگو و سرویس ها شما می بایست به خیر صورت بپذیرد .

 

تفاوت مش و استیکر

 

متاع متریال مورد به کارگیری برای چاپ استیکر و چاپ مش , pvc است که سبب کیفیت بالای اثر چاپی شده و زیبایی فراوانی را برای اثر چاپی مهیا می نماید . متاع مختص استیکر و مش خواص ضد آب بودن را برای اثر چاپی آماده کرده که‌این دستور قابلیت و امکان نصب اثر چاپی را در هر مکانی فارغ از هیچ جور محدودیتی مهیا نموده است . از این رو چاپ استیکر و چاپ مش نیز برای فضای داخلی و نیز فضای فرنگی مورد به کارگیری قرار میگیرد .

 

در چاپ مش رخنه‌ هایی بر روی متریال چاپی درنظرگرفته شده شده‌است تا بازدارنده عبور فروغ و روشنایی نشده و فروغ و روشنایی محیط محافظت شود , البته در چاپ استیکر این منافذ نیست . استیکر در دو جور شیری و شیشه ای مورد به کارگیری قرار میگیرد . چاپ استیکر شیری دارنده مورد سپید است اما در مدل استیکر شیشه ای از دو طرف اثر چاپی روءیت کرد داراست . چاپ استیکر و چاپ مش را می شود به صورت های درخشان و متحیر تشکیل داد .

 

  ادامه مطلب ...