لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

چاپ استیکر کف

همه ما در مورد رانندگی حواس پرت شنیده ایم اما آیا در مورد راه رفتن حواس پرت شنیده اید؟

من اخیراً مطالعه ای را خواندم * که می گفت بیش از 20٪ عابران پیاده هنگام عبور از جاده ها از تلفن های هوشمند خود استفاده می کردند. این تحقیقات بیشتر نشان می دهد که در مقایسه با کاربران غیر تلفن های هوشمند ، اتفاقات مهم تری در مورد کاربران گوشی های هوشمند رخ داده است. ما قبلاً اطراف خود را نگاه می کردیم و به محیط اطراف خود نگاه می کردیم ، اما به نظر می رسد اکنون بیشتر ما چشمهایمان را به سمت پایین نگاه می کنیم. من در حالی که در یک فروشگاه بزرگ قدم می زدم ، تعجب کردم و از قضا به هیچ چیز در اطرافم توجه نکردم. من با کوشش پیکانهای روی زمین را دنبال کردم که مرا در مسیری راهنمایی می کرد ، منتهی به صندوق.

من با صبر در صف منتظر شدم. تقریباً هر فردی در اطراف من به تلفن خود نگاه می کرد. آیا وقتی مشتری ها به پایین نگاه می کنند می توان برای آنها بازاریابی کرد؟ بعد به من ضربه زد. آیا جواب می تواند در همان زمینی باشد که قدم می زدم؟

  ادامه مطلب ...

لایت باکس دیواری

لایت باکس یک سطح نیمه شفاف است که از پشت روشن می شود و برای شرایطی استفاده می شود که شکل قرار گرفته روی سطح باید با کنتراست بالا دیده شود.

لایت باکس دیواری برای بازرسی اشعه ایکس پزشکی
لایت باکس مورد استفاده در تبلیغات در فضای باز
Lightbox برای تولید تصاویری با نور پراکنده از همه زوایا طراحی شده است
از لایت باکس به عنوان پلاک یادبود استفاده می شود

 
ادامه مطلب ...