لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

لایت باکس در عصر جدید

معرفی لایت باکس و انواع آن

استفاده از چاپ مش و چاپ استیکر در تبلیغات کسب و کار

چاپ مش و چاپ استیکر را برای سرعت در روند تبلیغات کسب و کارتان تعیین نمایید

چاپ استیکر و چاپ مش با طرح مطلوب

 

گزینش طرح مطلوب برای مش و استیکر دوچندان با اهمیت است . طرح انتخابی برای چاپ استیکر و چاپ مش باید به گونه ای باشد که در به عبارتی نگاه اولیه مخاطب جلب اعتنا کرده و باعث به جذب آنها شود . تجربه و داشتن دانش اصول پباده سازی برای گزینش طرح مطلوب نیاز است تا این انگیزه محقق شود . صرفا مرکز ها دارای اعتبار کار کشته به تولید شایسته ترین طرح برای شما می باشند .

 

نوع چاپ و کیفیت چاپ بدست آمده و تعیین طرح مطلوب برای چاپ وینیل و چاپ مش کلیه از مواقعی است که چهت نیل به هدف ها خویش از چاپ استیکر و چاپ مش باید با توجه تعیین شوند . جهت این دستور می بایست در او‌لین گام یک واحد چاپی دارای اعتبار را تعیین فرمائید . معرفی مال و سرویس ها و لوگو و سرویس ها شما می بایست به خیر صورت بپذیرد .

 

تفاوت مش و استیکر

 

متاع متریال مورد به کارگیری برای چاپ استیکر و چاپ مش , pvc است که سبب کیفیت بالای اثر چاپی شده و زیبایی فراوانی را برای اثر چاپی مهیا می نماید . متاع مختص استیکر و مش خواص ضد آب بودن را برای اثر چاپی آماده کرده که‌این دستور قابلیت و امکان نصب اثر چاپی را در هر مکانی فارغ از هیچ جور محدودیتی مهیا نموده است . از این رو چاپ استیکر و چاپ مش نیز برای فضای داخلی و نیز فضای فرنگی مورد به کارگیری قرار میگیرد .

 

در چاپ مش رخنه‌ هایی بر روی متریال چاپی درنظرگرفته شده شده‌است تا بازدارنده عبور فروغ و روشنایی نشده و فروغ و روشنایی محیط محافظت شود , البته در چاپ استیکر این منافذ نیست . استیکر در دو جور شیری و شیشه ای مورد به کارگیری قرار میگیرد . چاپ استیکر شیری دارنده مورد سپید است اما در مدل استیکر شیشه ای از دو طرف اثر چاپی روءیت کرد داراست . چاپ استیکر و چاپ مش را می شود به صورت های درخشان و متحیر تشکیل داد .

 

  

چاپ استیکر روی وسایل نقلیه

 

یکی‌از موردها اساسی برای چاپ استیکر , چاپ استیکر روی وسایل نقلیه است . بدنه خودرو ها , اتوبوس ها و . . . مکانی مطلوب برای تبلیغات و معرفی جنس و سرویس ها شما هست . وسایل نقلیه در معرض مشاهده کرد اکثری از اشخاص قرار گرفته و از این جهت میتواند در پرورش و رونق تبلیغات شما مضاعف مطلوب و کاربردی باشند . در حالتی که شما به‌دنبال تبلیغات قابل جابجا در تمامی ی مکان ها می باشید ما به شما چاپ استیکر روی وسایل نقلیه را توصیه میکنیم .

چهت نیل به طرح خوشگل و کیفیت بالا می بایست اصول پباده سازی و چاپی را رعایت نمایید . به کار گیری از امکانات روز چاپی قدمی حیاتی چهت نیل به هدف ها چاپی است . امکانات چاپ اکوسالونت می‌تواند کیفیت بالای چاپی را مهیا نماید . رزولیشن چاپی می بایست در چاپ استیکر و چاپ مش بالا باشد چون نیز برای روئت کرد از نزدیک و نیز روءیت کرد از بدور مش و استیکر استعمال می شود که باید کیفیت بالایی داشته باشد . یکی دیگر از مواقعی که می بایست به آن اعتنا مضاعف کرد پایداری چاپی است . از آنجایی که چاپ استیکر و چاپ مش در فضای فرنگی قرار گرفته و باید در قبال عامل ها محیطی ایستادگی داشته باشد , می بایست کیفیت و ایستادگی قابل قبولی داشته باشد . عملیات تکمیلی مثل لمینت کردن میتواند سبب ساز ارتقا کیفیت و ماندگاری چاپی شوند . لمینت لایه ی ظرافت است که بر روی اثر چاپی کشیده شده تا کیفیت خوب رود . لمینت کردن سبب ساز ارتقا زیبایی اثر نیز می شود چون قادر است منجر ارتقا مغایرت رنگی و براقیت اثر شود .

 

شما میتوانید با چاپ استیکر و چاپ مش و نصب آن در مرکزها انگیزه و دلخواه خودتان به رونق و گسترش سرعت بالا کسب

چاپ استیکر , مزایا و اشکال آن

چاپ استیکر پشت چسب دار : استیکر پشت چسب دار از مورد ها کاربردی چاپ های عریض و تبلیغات فضای داخلی و فرنگی

 

به حساب آورده می شود که عموما از محصول پی او سی میباشند و در قبال عامل ها گوناگون از جمله آب و پاره شدن مقاوم می‌باشند .

چاپ استیکر پشت چسب دار زیاد مقرون به صرفه بوده و در مسئله های مختلفی از جمله صنعت های غذایی ,

تولیدات آرایشی و بهداشتی , تبلیغات بر روی وسایل نقلیه , تبلیغات در شیشه های ساختمانی و یا این که

دکان ها و نیز چنین تزیین محیط داخلی منازل و سازمان جات مورد استعمال قرار میگیرد .

این متاع از لایه ای رشته رشته و چسب دار به همراه محتوای تبلیغاتی شما روی استیکر چاپ و در محل متبوع

چسبانده می شود . این مال دارنده اشکال متفاوتی است که از جمله ی آن می شود به

استیکر شیشه ای , مسئله سپید , رنگی , شبرنگی , درخشان و متحیر اشاره کرد .

به کارگیری از این کالا مزیت های مختص خودش را دارااست

مزیت های استیکر پشت چسب دار

 

از این کالا می‌توانیم تحت عنوان جایگزینی ارزان ارزش بجای برگه های دیواری بهره برد .

 

این کالا یک کدام از متریال های دارای اهمیت دکوری و تبلیغاتی فضای داخلی و فرنگی به حساب آورده می شود

 

همینطور طرح های زیبایی بر دیوار و یا این که مکان هایی نظیر اتوبوس و یا این که دیگر وسایل نقلیه همگانی می توان تولید نمود .

از خصوصیت های دیدنی استیکر پشت چسب دار می شود به قابل شستشو بودن , ساخت دکوراسیونی خوشگل

 

با هزینه کم و همچنین قابلیت و امکان نصب بر روی همه نقاط نظیر سطح های روغنی , شیشه ای و … را دارا است

 

می بایست دقت داشت که قبلی از نصب ابتدا می بایست محل متبوع پاک شود و دز صورت قابلیت بعد از شستشو مبادرت به

 

نصب استیکر نماییم . همینطور در شرایطی‌که قرار است این استیکر ها در فضای گشوده نصب شوند بایستی از دسته مرغوب و با

 

کیفیت بالای آن استفاده کرد .

چاپ استیکر تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

 

شما به صورت روزانه شاهد تعداد مضاعف متعددی از تبلیغات به صورت استیکر و مش در مکان های متمایز می باشید . شما با برگشت به دکان ها , سوپرمارکت ها و مرکزها تجاری همواره با تبلیغاتی بر روی شیشه ها , دیوارها و . . . به صورت استیکر و مش روبرو می‌شوید .

 

مورد خاصی از کاربرد استیکر , چاپ و نصب استیکر روی وسایل نقلیه می‌باشد , این روش تبلیغاتی هم مضاعف فوق العاده است , چون در معرض روءیت کرد بخش اعظمی از مخاطبان قرار گرفته و طیف وسیعی از مشتریان را مشتمل بر می شود .

 

تبلیغ استیکر روی اتوبوس ها و وسایل اتوبار همگانی هم از مورد ها کاربردی برای تبلیغات به حساب آورده می شود . شما بارها خودرو های فریزر دار حمل مواد غذایی را چشم اید که از نصب استیکر برای معرفی فرآورده ها سود می‌برند .

این تبلیغات تاثیر شگرفی بر میزان مارک شدن صاحبان کسب و عمل دارااست , چون مستقیما با مشتریان در رابطه میباشد .

 

استیکر برای شغل های دکوری و زیباسازی دکورا سیون داخلی هم مضاعف مطلوب است . از این رو می توان چاپ استیکر دیواری را هم جهت این فرمان در لحاظ گرفت .

 

اشکال چاپ استیکر به چه شکل است؟

 

از اشکال استیکر می شود به جور های شیری و شیشه ای اشاره کرد . در دسته شیری مسئله چاپ سپید بوده و فقط مشاهده کرد از یک طرف قابلیت پذیر است . این درحالی است که در گونه شیشه ای مشاهده کرد از دو طرف قابلیت پذیر است . از گونه های دیگر استیکر ها می شود به دسته شبرنگ و استیکر مش اشاره کرد .

 

چاپ استیکر ها را بسته به میزان نور و روشنایی محیط می شود به صورت های درخشان یا این که کدر هم انجام بخشید


منابع مرتبط:


http://bannerprinting.loxblog.com/post/33/%DA%86%D8%A7%D9%BE%20%D9%88%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%84%20%D9%88%20%DA%86%D8%A7%D9%BE%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B1.htm

https://samdhprint.blogsky.com/1399/05/06/post-48/vinyl


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.